یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نرم افزار اطلس جامع بدن انسان The Ultimate Human Body 3

۱ بازديد

دانلود نرم افزار اطلس جامع بدن انسان

The Ultimate Human Body 3

 

 

 

 

بدن انسان مملو از رمز و راز است. از هزاران سال پيش اجداد ما تلاش ميكردند با همان امكانات اوليه اي كه در اختيار داشتند جسد مردگان را كالبد شكافي كنند تا به اطلاعات بيشتري در مورد ساختار داخلي بدن انسان دست پيدا كنند.

 

امروزه با پيشرفت دانش پزشكي و استفاده از تجهيزات فوق پيشرفته، ما اطلاعات دقيق و واضحي از اعضاي داخلي بدن و نحوه كاركرد آنها در اختيار داريم. شناخت دقيق اجزاي داخلي بدن، به پزشكان كمك ميكند تا روش هاي بهتري براي درمان بيماري هاي مختلف پيدا كنند.

 

در مدرسه و در پايه هاي مختلف درسي، از كتاب علوم تا كتاب زيست شناسي، ما به طور مقدماتي با اجزاي داخلي بدن آشنا شده ايم. در دانشگاه و در رشته هاي مختلف پزشكي نيز دانشجويان به طور تخصصي با ساختار بدن انسان آشنا ميشوند.

 

نرم افزار The Ultimate Human Body ، يك اطلس جامع و كامل در مورد بدن انسان است. در اين نرم افزار با ارائه عكس هاي دقيق، طرح هاي سه بعدي، و همچنين انيميشن هاي مختلف، ساختار بدن انسان تشريح ميشود. از نحوه كار كوچكترين سلولها گرفته تا سيستم عصبي و گوارشي، به صورت دقيق و جذاب در اختيار مخاطب قرار ميگيرد.

 

 

اين نرم افزار براي دانش آموزان رشته تجربي و همچنين دانشجويان رشته هاي پزشكي بسيار مفيد است. حتي براي ساير افرادي كه به آناتومي بدن انسان علاقه دارند نيز بسيار جداب خواهد بود.

 

 

نسخه جديد نرم افزار اطلس جامع بدن انسان، The Ultimate Human Body 3 را دانلود كنيد:

 

دانلود با حجم 334 مگابايت




دانلود نرم افزار كمكي

منبع: سرزمين دانلود www.sarzamindownload.com


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد